♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta

Det finns en del saker som får mig på mindre bra humör. Ett par exempel är;
♥ att nämna Farmor/Farfar eller morfar.
Farfar har jag tyvär inte många minnen utav, eftersom han gick bort när jag var så pass liten. Men en del bilder finns kvar, och förblir kvar hos mig.
Farmor eftersom hon stog mig så nära. En alldeles speciell människa. En sådan farmor som en farmor ska vara. Alltid glad, pratsam och underbar människa.
Morfar som gick bort på julafton. Heller inte många minnen med honom, eftersom jag träffade en gång ( som jag har minnne utav) .
♦ En annan sak jag lätt blir gråtfärdig över är mitt förflutna. Min uppväxt, min "far", och mina misstag som jag får höra dagligen.

för övrigt var jag på jävligt dåligt morgonhumör av någon anledning. Brukar inte vara det så är faktiskt lite besviken på mig själv. Tog mig ur sängen och mamma körde mig till skolan. Men eftersom dagen inte har varit den bästa gick jag hem lika snabbt igen. Av anledning att jag inte orka prestera mitt bästa idag. Detta är inte Marinah´s dag. Hoppas den blir bättre för övrigt idag.
Har pengar på min kära mobil igen, så jag känner mig hel! HA :)
Nu ska jag gottgöra mamma för mitt morgonhumör, ska städa här hemma! WOW, vad jag är bra.

puss&Kram ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch! Min morfar gick bort på juldagen för två år sedan, julen känns inte lika bra längre...

2011-02-01 @ 14:39:41
URL: http://bajsotto.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0