♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Att ett enda ögonblick kan betyda så mycket, och samtidigt förändra en del är ofattbart.
Det var så gott som perfekt. Du&jag. Men på bara några sekunder förändrades allt. Till något så fint(för min del) till något som aldrig funnits. Jag bara lät dig försvinna. Jag höll inte tillräckligt hårt helt enkelt.
Att jag aldrig lär mig hålla käften heller. Detta är inte första gången. Hade jag inte skrivit det förbannade smset hade det åtminstonde inte blivit så här. Du var hela min värld. Ditt sätt som du kollade på mig fick mig att att sväva. Fitt sätt att hålla om mig, ditt sätt att ta min hand är obeskrivligt fortfarande. Stunderna på lekplatsen. Eller rättare sagt de långa timmarna vi satt och snacka. Din student, dina ord. Kan göra allt för att få tillbaka tiden. Måste komma över. Måste glömma. För bådas bästa.
Du vet vem du är, och jag hoppas du läser detta. vill att du ska veta att du var/är den enda

Har jallafall haft en toppen helg med Nathalie Romme, Jennie, Emil, Dennis & Matte ♥
Nu sitter jag och pratar med Kim & Jennie.
Denna kvällen har gått åt till att träffa Jenny,Jennie,Nathalie & Jerry. Tack enu en gång en kväll!
Har även varit i Billesholm under lovet. Har haft toppentid där! Trivs där såå bra.

Nej nu ska jag fortsätta vara social.

Puss&Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0