hat hat hat!

Där försvann pappa ur bilden igen. Suck.
- Men jag är van. & nu skiter jag i vilket. Svinet har fått hur hon vill, & jag ska inte ha några anklagelser för det.
Som sagt MIN BLOGG/MINA ÅSIKTER/MINA ORD. Accepterar ni inte det, så ge fan i att läsa helt enkelt. Ni läser för att hitta saker att bråka om. Men jag skiter i vilket. Det inlägget du var så duktig på att skriva ut, det är min sanning, min uppfattning, och för det första så har jag all rätt i världen att dela med mig utav den. så flabben nu! Och för det andra, sanningen kanske svider för dig? För det är sanningen. Mitt inlägg. Det är fler än jag som säger det, som ser det ur rätt synvinkel, och inte från lögnernas sida. GO TO HELL. Jag ska vara lycklig, jag ska vara stark. Jag är van att leva ett liv utan en pappa-gestalt.
& att börja kalla MIN MAMMA för hora?! Hon har inte med detta att göra, det är mellan DEN och MIG . Ingen annan. Påstå att mamma var otrogen?! Ni var skilljda. hon var inte värd att leva i ditt sällskap. Som du behandlade henne, ingen är värd att bli behandlad på det viset. & HELST INTE MIN MAMMA! Men att Den svänger till sanningen, och inte kan ta det med mig är patetiskt. Den är 50+, jag är 16! Hon är vuxen nog att ta sina problem.
Jag har min mamma, jag har min syster. & det räcker för mig. Jag har vänner, och världens underbaraste släkt. Så fuck off nu, sluta leka rambo och ge inte mig mer skit.
Det är DITT/ERT val att läsa min blogg. Jag ber inte om det. & då får ni helt enkelt ta och skylla er själva, ni får reda på min sanning som sagt.
Du satte mig och min syster till världen. Du skulle vara den som skulle hjälpa mamma att uppfostra oss. Men vart har du varit i alla år? varför lämnar du oss för en fjälla? Är det så en pappa ska vara? Skulle inte tro det. & efter att inte ha funnits i vårat liv, hur kan du bara komma från ingenstans med all skit. fyfan för dig.


Kommentarer
Postat av: missmaddis

Du vet var jag bor :-*

Kom över nån kväll, snacka lite skit och mysa <3

2011-01-22 @ 18:39:58
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Marinah

tack för att du finns. & det låter kanon <3

2011-01-22 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0