Jag skäms!

Jag satt och kollade runder på datan eftersom jag inte hade något bättre för mig. Hittade en blogg som en gammal kompis till mig använder/äger, ja vad det nu än kallas. & saken med att jag tar upp detta är att jag verkligen SKÄMS på hennes bekostnad. Detta är en tjej jag umgicks med rätt så mycket under tiden jag bodde i Perstorp. Hon var en tjej av egen sort. Gjorde det hon själv ville & sket stort sätt i vad andra tycker. Vilket är toppen. MEN! Denna bloggen hon använder är det absolut inget fel på. Men videobloggarna?! vad håller hon på med. Att spela över så mycket BARA för att tjäna pengar på det. Varför nervardera sig själv så?!  " jag vet att ni alla älskar mig, men jag älskar inte er" & "jag måste göra detta för pengarnas skull" osv. & göra videoinlägg i stort sätt tränings BH och inget mer?  Skoja med mig.
Jag menar absolut inte att det är fel med videobloggar, kan tycka att det är skit roligt att sitta och titta på. Men från att känna människan, & se hur hon spelar över & överdriver allt hon säger. NEJ USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0