Nils Holgersson

Igår var det öppet hus på Nils Holgersson skolan i Skurup.  Åkte dit med skolan, eller rättare sagt syo & en annan lärare.
Lundgren följde med efter skolan hem till mig, satte på Kaffe innan Alex oxå kom. Drack åt muffins sen kom Steen och Michelle också hit. Blev hämtade runt 17,30 på trekantens parkering sen ner till Skurup.
Informations mötet varade ungefär en halvtimme, sedan gick vi upp på information om transport. Verkar kanon!
Fick höra att jag var syskon med Emma. Hah ^^, var bara tvungen att tillägga det.
Jennie & Denniz visade sina rum, & vi stog och snackade en stund innan vi körde därifrån. Har några bilder som skulle in här, men jag hittar inte kortläsaren till kameran, så dom kommer upp så fort den är hittad :)
Hoppas verkligen att jag kommer in på transport, eller åtminstonde anläggning.

Men nog om detta nu.
Nu ska jag in i duschen :-*
Sarvi hajj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0