Fredags-mys

En hel eftermiddag/Sen kväll med min käre Morbror Stefan igår, tillsammans med han tjej-kompis Sussi & hennes dotter Erika. Väldigt trevligt. Kvällen börja vi tillbringa hemma hos Sussi och Erika, med massa kortspel. Sen iväg till Åstorp. Jaaaviiisssst åkte jag och Erika moped. Sjukt ball.
Hemma igen runt halv två, och då blev det prat och mys med mamma ♥

Precis vaknat, tagit min morgoncigg, och satt mig vid datan. Gick in på www.Facebook.se , och såg en massa skrivande om Norge. & jag säger bara fy fan, det finns verkligen idioter till allt! & än är inte den sista född. Varför går man på oskyldiga ungdommar, hur är människan funtad? & gå utklädd till polis?! Smutsar ner polisens yrke genom något sånt. Ne uch blir så jävla förbannad.

blir längre inlägg sen. Nu ska min fina kusin visa mig hur man spelar Minecraft! Hihi, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0