Ge mig 30/9-2012

Mamma ringde och väckte mig riktigt tidigt idag. Redan klockan 07.00. Tanken var att jag skulle ut och ta en orgon-jogging runda, men så blev det inte. Låg oh drog mig fram till 08.30-08.00 istället innan jag orkade gå upp, välja kläder,sminka mig osv. Runt 09.00 åkte vi ner till Staffanstorp, and guess what, jag fick köra igen. Hihi, det märks inte alls att jag trivs bakom ratten? :')
Kom hem till lägenheten. Jennie låg fortfarande och sov, & Corre hade varit övernattnings gäst. Så innan mamma och jag skulle ner till vårdcentralen passa jag på att göra en kopp kaffe med grädde. Uppskattas högt så tidigt på morgonen. Efter vårdcentralen var det direkt till komunhuset för något möte för mamma, och under tiden satt jag i bilen och sjöng till en massa P!nk låtar ( den kvinnan rockar så jävla mycket!) och hade kamera-kul.







Som sagt, jag stormtrivs bakom ratten. & superlängtar tills jag blir 18
Ge mig 30/9-2012 ♥

Lite planerat inför helgen. Bästa vän Alex & Bacon kommer till mig i morgon någon gång under dagen och stannar hela helgen. & på lördag kommer Lundgren. & Det ska bli toppen att få vara en hel helg med folk som är bra för mig. Det bir även Helsingborgs-festivalen för hela slanten oxå! bland annat ska vi se Danne Stråhed, Joddla med Siv, Wilmer X. Under morgondagen ska även jag ha kvalité tid med mamma. Bara hon och jag ska åka iväg o titta på ett par gardiner till mitt rum. Det kommer bli mys. Min fina mamma.
Min underbara moster, och underbara morbror ska iväg i helgen och roa sig. Det är dom värda.


Morbror&Moster är och jobbar. I vanliga fall brukar mamma vara här nere ed mig och barnen, men eftersom hon och mormor ska iväg imorgon bitti så är det bara jag och barnen ikväll. Dom sitter och spelar data, eller rättare sagt satt ochspela, tills jag lånma en av datorerna för att uppdatera bloggen. Alldelles strax färdig, och då får dom små liven fortsätta med vad dom höll på med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0