Min storasyster♥

Hemma i Billesholm igen. Sitter hemma hos Mormor, mamma & Morbror Stefan.
Har varit i Staffanstorp en vecka, en negervecka!
Jag har tänkt lite. På mig och min syster. Vi är så lika, men endå så totalt olika.
Vi gjorde upp ett chema, som skulle följas med disk,tvätt,mat,städ och ta hand om katten. Det stod lika ett långt tag tills mina sträck drog iväg och hennes stog kvar på 10. Hon är älst av oss två. Men jag som är den mest ansvariga och skötsamma. Från min synvinkel. Jag stannade hemma och tog hand om hushållet, medans hon var ute med kompisar mitt på dagen, som så sent i natten. Känner mig ansvarsfull.
MEN.
Jennie är den sorts storasyster som trots allt bryr sig, som skickar/ringer för att se hur allt går hemma. Den syster som oroar sig för mig. & därför älskar jag min underbara storasyster mer än allt annat. För hon är den hon är och ingen annan.♥

Fredag idag. Inga direkt planer utan får se vad som händer. Mer än att Marie & Tony jobbar natt, och jag o käre mor ska vara hemma hos Lillen idag.
Rensade ut möbler igår med Tony, fick slängt en soffa, bord, fötölj och lite smått. Så nu ska jag bara få upp mina egna möbler från Staffanstorp, och inköpa mig en plasma tv så fort lönen kommer. Vilket är om 5 dagar. Längtar!
Var även på Pang med Marie, mamma & Felicia igår. & Jag fick äntligen handlat mina wunder-baums!


& köpte även pärlor till naglarna, så lite nagelfix blev det oxå.

& för er som missat min nya piercing;


Gjordes uta hanna. Vad tycks? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0