Dag 1 avklarad.

Då var dag 1 avklarad på sommarjobbet äntligen. Gick dit runt nio, slutade 15.00, och kändes precis som klockan stod stilla! Sleden, hungrig och skoskav hela arbetsdagen, och ca 20 ungar runt mig hela dagen. Uuh. Min älskade mamma hämtade mig när dagen var slut, och jennie hade gjort mat som var färdig tills jag kom hem. Sånt uppskattas verkligen en dag som denna. <3 Efter det stack jag hem till Tk och Steen, snacka Skit, satt vid datan och rögat. Fina vänner jag har. Nu ligger jag i ett varmt bad, och bara kopplas av. En dag till i morgon att ta i tu med. JobbTiderna i tre veckor framöver är 08.30-15.00. Du klarar det Marinah. Efter att fått lönen blir det av till ullared. Oxå väldigt uppskattat. Måste tillägga att jag längtar hem till Billesholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0