Dag 6 – Typ av killar jag faller för

ääääntligen ordenklig uppdatering på bloggen för en gångs skull!
tänkte ju att det skulle bli lättare på mobilen som jag skulle köpa utav Nikki, men dock inte. Går att skriva rubrik, men inte inlägg.
Vilket verkligen suger.
Rubriken
passar perfekt. För just nu skas ni alla veta att jag är "volvohora" Enligt rycktena.
Jag faller ofta för killar med volvo. & därför har jag fått rycktet.
Och nu ska jag förklara hur det ligger till, så VISSA rent ut sagt kan hålla flabben sen.
Jag är tjej. Som alla vet. & jag har ett stort intresse för volvo. Vilket alla oxå vet.
& det säger ju sig själv, att har man ett intresse, dras man till folk med liknande/samma intresse. en ren självklarhet för min del. Därför har det blivit att jag träffat många killar med volvo. Men bara för det, vem säger att man måste göra något med killen för det? Vem säger att jag är tillsammans med personen, eller att jag rent ut sagt knullar dom? FUCK U! Stämmer inte.
Du klassar kanske andra som dig själv? Men dock inte mig.

Alltså. Jag faller ofta för killar med volvo. Därför att vi delar intresse. Där fick du ditt svar. Hålla flabben nu?
Nu när jag endå är igång, så varför inte berätta att jag är världens fitta samtidigt? Ja inte enligt mig själv, utan det kommer från bruden som är totalt alldeles för stor i munnen. & svartsjuk för att hon inte får han.
Varför lägga ner energi på att snacka om en människa man inte ens känner!? Meningslöööööööst. Biiiiaatch.

Är i Billesholm över denna helgen. men hem till Staffanstorp imorgon igen..
nä nu ska jag inte ta upp er tid mer. Min älskade kusin ska in och spela spel på datan.

Pusssssss påååå diiiiiig. mitt hjärta.♥  rrrrrrrrrrrrrrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0