Lovet i kort.

Söndag idag, den 6/11.
Då var detta lovet slut om ett par timmar. skolan igen imorgon. Men är dock redan på internatet.
Hur ska jag förklara detta lov?
Har det hänt något ovanligt eller speciellt denna veckan? Nä faktiskt inte. Det har varit sig likt i stort sätt. Kanske spenderat lite extra tid med min kusin som bor en våning över mig och pappa. Varit ett par filmkvällar hemma hos henne med mig, min syster, och mina två kusiner.
Festande? Nä inte för min del. Har faktiskt inte festat över huvud taget. Längesedan jag drack alkohol nu faktiskt när jag tänker efter. Tog dock ett glas vin hemma hos min farbror i fredags. Familjen Berlin var samlad, som då består av Farbror Nisse, Kusinerna Emil, Emelie och Pontus. Min faster, (min farbrors gamla fru, Emil och Emelies mamma) Eva, och så var jag och Jennie där, och grannarna till Nisse. Hade allmänt trevligt. Satt och prata om allt mellan himmel och jord. Från vår blivande utbildning till alkohol osv. Ni förstår vart jag vill komma.
Halloween? Har det tydligen oxå varit under lovet. Men dock är jag, eller anser jag att vi i min ålder är för gamla för att springa runt och fråga om bus eller godis. Så inte det inte. Ingen halloween fest iheller. Var däremot på kyrkogården tillsammans med pappa Jennie och Eva och tände vars ett ljus till farmor och farfar (vila i frid).
Träffat folk? Om jag har! Alla mina underbara vänner. Eller dom flesta jallafall. Dom vanliga i sun ordning ifrån Staffanstorp. & Så klart mitt hjärta fick jag oxå träffa. En dag under hela lovet.  Men bättre än inget. Right? :/
Det enda "stora" som egentligen hänt, som jag skrev i tidigare inlägget är att dom hitta en man avliden i sin lägenhet i samma trappa som jag bor i. Det har ni väl läst?
Usch vad jag tycker det är hemskt.

Nu har jag tagit en kvälls cigg med Jennifer, borstat tänderna, haft lite utbrott på sms, och sopat golvet. Så duktig ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0