Sluta röka kurs - check

Såja!
Nu har jag fått mitt retoriktal överstökat. Läste upp det för min mentor, och hon mena på att det blev godkänt. Glad marinah. Gick bättre än förväntat. Men dock gick det lite för snabbt i mitt talande. Hwo gives a fuck?! Vem är inte nervös inför sitt livs första retoriktal?
Har även varit hos kuratorn, för ett sånt där slutaröka möte. Vet inte om det är speciellt lovande, men jag ska ge det ett försök, och faktiskt, så tror jag att jag kommer att klara det. Denna gången. Har satt upp mitt datum, och ska nu börja bryta vanorna, som att gå ut och röka med mobilen med mig, med en kopp kaffe osv. I CAN DO IT! Kan alla andra som slutat, ja då kan fan ta mig jag oxå det :)
Har insett att det finns inget positivt med rökning över huvud taget. Och det måste ni endå hålla med om? Bortsett från att en cigg lugnar om man är på det humöret.
Väntar på att resten av klassen ska komma tillbaka från idrotten, känner mig lite smått ensam här på mitt rum. Eller inte. så jävla skönt med private time medans alla andra får ha lektion ;)

Imorgon hämtar jag ut mina byxor! Guuuh vad jag längtar :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0