Starkare

Jag känner att jag har blivit en starkare människa. Tack vare dig. Den tiden jag spendera tillsammans med dig, fick du mig att inse ett par saker. Du fick mig att lära mig öppna mig, prata om problem, reda ut saker istället för att hålla det inne. Du fick mig även att inse att du var dålig för mig. När du försvann ur bilden blev jag starkare och mer självständig. Och jag tackar dig endå IDIOT för de positiva egenskaper du gav mig. Jag trodde ett tag att jag skulle gå under helt. Men insåg snabbt att du inte var värd varken tårarna eller smärtan. & jag har aldrig mått så här bra ensam. Och detta ska fortsätta. Du ska inte en enda gång till få riva murarna jag byggt upp.
Du fick mig med att inse att livet går vidare, och att det finns fler. Människor som är så mycket bättre än vad du är. För i mina ögon är du något så litet som man inte ens lägger märke till. Egentligen är du inte ens värd detta inlägg. Men eftersom jag blivit så mycket mer harmonisk nu, så känner jag att jag bara måste dela med mig av detta till alla bloggläsare.
I mitt intre slår jag dig blodig, och spottar på dig. Berättar vilken idiot du är och vilket misstag jag gjort i stort sett ett år. Sedan går jag därifrån, nöjd över vad jag åstakommit :)
Go your own way.

Som jag skrivit tidigare så har jag brist på fantasi. Vet inte längre vad jag ska skriva om. Eftersom dagarna på skolan ser i stort sätt lika dana ut. Mer eller mindre.. Man vaknar på morgonen, klär på sig, gör ve sig. Några timmars lektion, lunch, vila eller gör något annat ovettigt, middag, kväll, sängen. Vaknar, klär på sig, gör ve sig, några timmars lektion... Ja ni förstår nog vad jag menar. Varit i stort sett en repris av dagarna i ca 5 veckor nu. Bortsett från de små turer man gjort ner till Malmö med olika folk. Annars är allt som en spegelbild.
känns nästan som jag kastar in inlägg bara för att. Ren tidsfördriv de stunder man inte har något annat vettigt att göra. Men som tur e har jag ju äntligen fått upp min tv som mamma tog med sig på öppet hus som vi hade här på skolan i lördags. Så även några timmar om dagen spenderas framför den.
Något spec ni vill läsa om? Vad som.. Bara skriv, eller rättare sagt kommentera. Öppen för förslag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0