bra morgon!



Don´t stop, believen.

Såja. & så har jag klarat av en halvtimme på läxhjälpen ocoh gått undan engelskan. Skulle dock gett mig på matten oxå, men har två veckor på mig. Eller är det en vecka?
Jallafall. Denna dagen har varit bra. Riktigt bra faktiskt. Underbar morgon, och hoppas på ett bra slut oxå. Vaknar av att solen skiner rätt in i rummet. Och då var det dags att klä på sig, göra sig i ordning och ge sig iväg på lektion. Bra morgonkänsla. älskar verkligen att bo på internat. Bortsett från hemlängtan då och då. Men det har nog dom flesta? Eller det är bara jag som är hemmakär, eller saknar-älskling-syndrom?
Kan få från ingenstans en extrem saknad efter han. Han är bäst, och världens vackraste med för den delen! ;-*
Pratade precis med han i telefon, och hade just en uppgift i engelskan som handla om .... någonting med turbo. Och han skulle förklara. Men förklaringen var way to long för mig att skriva, och dessutom på engelska.
Fick räcka med två ord eller någonting i stil med "turbon kyls"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0