Buggeliterna!

& så närmar denna dagen sig sitt slut. Eller ja, om några timmar så.
Dagen har varit helt okej, bra början och bra slut. Fått undan en massa uppdrag i verkstan, fått gjort ett par tester och varit med på idrotten. När det gäller verkstan så kom jag på att lyssna på Bandit Rock samtidigt som man gör tester är nog det bästa jag vatt med om. Under verkstads timmarna jallafall. Och idrotten .. HAHA AS roligt faktiskt. Bugg lektion, och jag hade världens sämsta danspartner! ;') Tillsammans var vi en katastrof, men vi kom inte sist i tävlingen, utan näst sist! Vi borde kommit först med våra inproveseringar ^^.
Snygg pose efter en idrotts lektion ;D



Kvällen har oxå varit hyffsad. Varit informations möte om skolan för blivande 1 ringare. & vi elever som är så trevliga och välkommnande var INTE VÄLKOMMNA! Kan jag inte förstå? HAHA. Men vi fick åtminstone smaka den goa fikan som jag och Jennifer jaga som idioter.
Även fått utanplockan på rummet, och nu sitter jag och jennifer och tittar på Simpsons. men överväger att gå ut o röka en cigg, men dock inte bestämt mig än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0