Iiiisch!

Mjaaaaaa tillbaka här en runda :)
Satt inne på mitt rum med en av tjejerna som oxå går/bor här på lantan. Och hon visade ett videoinlägg från en annan bloggerska som rent av klassa ner svenska killar. Och hittade sedan en video på en tjej som prata om att fula människor inte borde få finnas? Men hallå?!
När det gäller att nerverdera någon annan, eller rättare sagt en grupp människor är inte okej. Inte över huvud taget! Och det är inte okej att påstå att någon annan är ful, osv utan att personerna sen i fråga inte kan försvara sig. Och det alldra pinsamaste är att tjejen som gjort den här videon inte är sepciellt snygg själv. Tycker hon då illa om sig själv? Eller är hennes självförtroende så starkt att hon inte ser sina egna dåliga sidor? Satt och reta mig på detta i flera timmar efteråt och var tvungen att skriva om detta.  Jag tycker inte att det är okej att klassa ner andra, och helst när man inte är perfekt själv? Eller, har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0