looovelie.

Tidigt slut på denna skoldag. Åter igen på grund av sjuka lärare. Men den lektion vi hade idag, verkstad var jag riktigt redig. Redig tös detta kan jag tala om med glädje.
Vår klass, FT11 har varit väldigt slarviga.  Eller dom flesta. Legat back i kurserna och bara fjantat bort stor del av tiden, men så fick vi ett ulltimatum. Om vi jobbade 15 kapitel på en månad, skulle vi börja med att övningsköra redan i ettan. & vad tror ni jag gjorde idag? Gjorde klart mitt 15:de kapitel, och är nu inne på mitt 16:de. Så jag är nöjd, och lärarna nöjda. & så vitt jag vet så är jag den enda som är färdig. Ska man känna sig stolt eller vad?
Precis haft lunch, och nu sitter jag åter igen på rummet. Fast mitt NYA rum. Bytade nämligen igår, från nedervåningen till ovanvåningen, + egen toalett på rummet. & det uppskattas ska ni veta ;D
Musiken är på, böckerna är framme tänkte jag skriva, men inte än och tvn är igång. Allt är i sin ordning med andra ord :)



Glömde ju nästan! Var nere med Steen i byn igår, för att handla det som var tvunget. Pengarna kom ju in igår på kontot så min lista på nödvändigheter blev :
Tandkräm. Men fick för mig att jag var tvungen att köpa en hårfärg för min utväxt börja bli extrem så blev en sådan oxå. Men Sssh! Det talar vi tyst om annars blir mammsen sur :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0