maaaaud

Äntligen hemma igen.
Eller ja. var hemma redan runt 13 tiden, men gick direkt och la mig, och vaknar upp nu, 18:38. Rätt skönt kan jag säga.
Nu står maten på spisen, och jag sitter vid köksbordet och väntar på att det ska bli klart. Makaroner och korv. Och lite ost på det sen. mmmmmh gott! Känns dock konstigt att sitta med datan hemma. Har inte haft med den tidigare eftersom vi inte har internet. Men så kom jag på att jag faktiskt kan dela internet från min ajfån. Ibland älskar jag den efterblivna telefonen endå :)
Just nu sitter jag och sjunger till världens nördigaste låtar. Och på listan är Håkan Hellström med me låten Kom igen Lena. Underhållande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0