Idioter.

Jag hade en sån där fruktansvärt bra dag. Jag var extremt lycklig. Ni vet när man har vårkänslor, när man gjort något man aldrig brukar, när man klarar av något man inte klarat tidigare. Ja allt det där kände jag idag. Jag var riktigt glad. Jag kände mig lycklig och stolt över mig själv. Fint väder, klarade av ett idrottspass för första gången, förutom att stå i mitten och få bollar på mig. Såg fram emot helgen osv. Men så klart finns det ju den gategorin av människor som ska trycka ner en, hitta små saker att kommentera så hela dagen blir förstörd. TACK SÅ JÄVLA MYCKET. idioter. Hade även sett fram emot att stanna ytterligare en helg på skolan för att åka på motormässan i Malmö nu till helgen. Men även det sket sig. Ibland undrar jag vad man ska ha syskon till. såklart får min syster för sig att hon ska stanna på skolan. Och hon har fått för sig att hon kan sätta regler över när jag får vara här och inte? Så jag ska tydligen hem till helgen. Eller inte, vilket hem liksom?  (för er som inte förstår vad jag mena med den meningen så orkar jag inte dra hela historien nu, utan den kommer KANSKE vid ett senare tillfälle).

Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv när ingen kan vara glad för min skull. 'Tröstar mig med att Ice road truckers börjar om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0