Vårkänslor <3

Tro fan inte min huvudvärk har släppt än! Fast denna kväll blev lite senare än igår då jag gick till sängs redan 20.00.
Men tänkte att jag slänger in en snabb uppdatering om kvällen innan stängningsdax av denna data.

Efter någon timme i lägenheten, eller rättare sagt i soffan ute i solen med töserna och Alex var det middag. Mums, nudelwook och kyckling. Tog en kubbrunda efter middagen oxå och en del pilkastning. & massa prat och bra sällskap. Denna kvällen har rent av varit kanon (om man räknar bort huvudvärken). Har varit en massa prat om sommarlovet och om vännerna osv. & jag börjar längta. Riktigt ordentligt. Efter sommaren, och alla aktiviteter som väntas, om sena kvällar med fina vänner, längtar efter grillning, bad, fest, ja allt som tillhör en sommar. Låt det gå undan nu ♥
Något positivt är att det ordentliga vårkänslor i kroppen. & hur mysigt är inte det?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0