kärlek !

när man är mitt uppe i en jobbig fas i livet. Allt verkar svårt och dystert, men sen stunden då tanken slår dig att du är ändå trotts allt är jäkligt lycklig lottad. Då man inser att allt inte är så hopplöst endå. Den tanken slog mig precis.
Dagen har varit upp och ner. Som en berg och dalbana. Ena stunden jätte glad, andra stunden mindre. Spenderat hela dagen i Dalby hos min fina pojkvän. Och med den otur gick mina dåliga stunder ut över hon
om. Han tog emot men fortsatte att vara trevlig och jävligt snäll mot mig. trotts mitt surfande ville han ha kvar mig till imorgon så vi åkte till Staffanstorp för att hämta kläder åt mig. Åter igen i Dalby hemma hos han kom min sura sida. Men innan jag gick upp för att lägga mig gav jag honom en kram, och han viska att han älska mig. Allt ändrades. Jag insåg att mitt upp i alla bekymmer finns där folk som verkligen bryr sig. Folk som låter mig ha mina dåliga dagar men älskar mig oavsett vad. Fy fan vad jag uppskattar min fina älskade pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0