Lucia

Jag har fått lära mig enda sedan jag var liten att man ska lära sig utav sina misstag. I 16 år har jag fått höra det. Men på något sätt har jag tydligen inte fått in det i huvudet än. Så nu är frågan; när ska jag lära mig det? Samma misstag 5 gånger i rad. Jag måste börja tänka om. Börja hålla mina känslor och åsikter för mig själv. Men endå har jag fått lära mig att vara ärlig, så det går inte riktigt på ett ut. Nu måste jag helt enkelt hitta ett mellanläge som måste fungera för att det inte ska bli såhär fler gånger. Gjorde mig klar på en halvtimme i morse, sen iväg till bussen. Hade sällskap med min kusin och hans mamma in till lund. Blev fett irriterad över att dom ändrat om busslinjen, inte lika lätt att pendla nu när jag är van vid den gamla turen. Men kom åtminstone i tid idag till praktiken. Har varit en ovanligt lugn dag, inte haft så mycket att göra, vilket har varit tråkigt för min del. Har för det mesta suttit på stolen idag och varit inloggad på fejjan. Stort sätt bara gjort en service idag till skillnad från 4-6 service som jag brukar göra annars. Skulle även sett lucia tåget inne på bilia ( volvo ) idag, men folket blev försenat och jag hann sluta klockan två, vilket var lite synd för var så förbannat sugen på Lusse-bullar (aa' Stack ut en runda med jasse nu ikväll, ner till central och titta på när 9;orna hade sitt lucia tåg. Just nu ligger jag i soffan, precis ätit varma mackor med tomat, och tittar på csi med mamma :) Bästa låten på radio med:) shotts- jennie <3 Så Awsome! Lägga mig rätt tidigt idag så det inte blir för jobbigt i morgon bitti. Natti. /Marinah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0