Mobil inlägg

Precis gått och lagt mig och kommit till ro. Har varit med michelle en heldag, både idag och igår. Väldigt trött efter helgen fast det egentligen inte har hänt så mycket. Fredagen gick ut på skolan, sen hem och bara tagit det lugnt. Lördagen, (igår) var jag med michelle igen, träffade folk och hade allmänt trevligt. Emil kom hit en runda med, på fyllan! Ha så jävla gullig han är onykter, riktigt charmig. 18, alltså myndig och får göra i stort sätt vad han vill. Två år kvar tills dess när det gäller mig :( Denna dagen, (söndag) har inte hänt allt för mycket. Fick köra ner t ica med mamma för att handla. Blev en hårfärg, skulle bli ljusbrunt, men inget resultat syns, så är faktiskt väldigt besviken. Michelle kom hit under tiden, och varit här tills kvällen. (Tack för helgen hjärtat) Jennie har nästan precis åkt till skurup så nu är det bara jag och mamma hemma. Glömde nästan ju! Har gjort side cut! Lägger in bild så fort jag har tillgång till en ordentlig data. Vår klyddar igen, dom har inte fått in mammas inbetalning. Som tur är finns ju alltid mobilen !<3 Nu ska Marinah sova. En dag till i morgon. Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0