funkar?

Hur länge ska nu denna fungera innan den också börjar krångla?
Nu har jag gått från blogg till blogg. och börjar bli extremt trött på det. Har sagt att jag ska lägga ner bloggandet om det strular igen, men det har blivit som en drog för mig. Kan inte vara utan helt enkelt.
Har precis lämnat jennie i skurup. & nyss kommit hem. Typ drunkna av snön där nere! Upp till mina knä. Så en snöängel, & en nerbrottad och mulad Jennie blev det. Så jag är nöjd :)
Tyckte att den snön som är där kunde ligga här i Staffanstorp i stället, såå vi för en gångs skul kunde få lite extra. Hade dock inte varit helt fel!

Snälla, ge mig en annan handledare! Mamma vågar inte köra med mig, och jag som vill köra så mycket som möjligt. Menar precis som om jag skulle ligga ute och svina när jag övningskör ;)
Lägga mig tidigt idag. Så jag är pigg tills imorgon. Enu en dag på praktiken. YEY. & hudläkaren imorgon kl 16.30. Får se vad det är som gör att jag får utslag? Tabletterna jag fick, + salvan hjälper inte. tyvär.
Nu ska göra nytta. Men med vad vet jag inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0