Ny clerasil

(Skrev i mitt förra inlägg, eller om de va andra bloggen? jallafall att jag behövde ny clerasil, och det har jag fått nu )
Nyhemkommen från praktiken.
Precis kommit upp ur ett varmt skumbad. Skönt!
Idag tog jag bussen i morse. Eftersom Hanna åkte med sin morfar.  Fick ta bussen vid 7,00, precis lagom tid till Volvo do med. Framme efter ett bussbyte i Lund ca 07,45. Så precis lagom.
Blev väckt av att Holke ringde. Blev inte att han hämta mig , han skulle själv jobba. Men ska nog träffa han lite senare. Naaajs.
Så extremt kallt ute. Minus 3 sist jag kolla. & värre skulle det bli under Torsdag/fredag.
Sitter i köket med tända ljus. Så mysigt. Medans det snöar ute. Marinah glad.
Nej nu ska jag föna håret & kladda lite smink i fejjan, Höhö ><.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0