morgonmys.



Såhär snygg är jag nu direkt på morgonen. NOT.
Sitter och myser med Steens T-shirt på mig. Guddomligt skön.
Sitter uppe hos mormor med mamma och mormor och bara tar det lugnt. Försöker torka så gott det går tack vare regnet. USCH. var tog sommaren vägen? ;/

& träningsverk har jag i benen&rumpan !
Var ute och sprang igår, och gjorde några övningar från Hälsa&Fitness. & dom verka vara bra, så det fortsätter vi med. Yttligare gått ner i vikt. Så nu står jag inte stilla mer. HAPPY FACE.

Kollat runder lite på andras bloggar. Tycker allas ser bättre ut än min. & nu vill jag ha nytt utseende/header. Någon gullig fan som känner sig banad att hjälpa mig?
:* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0