Billesholm vs Staffanstorp

Tillbaka till skurup igen efter en helg i både Billesholm och i Staffanstorp.
Sitter just nu inne på rummet och råmyser i min ärkefina stickade tjocktröja. Eller rättare sagt pappas tröja, nu mera min min min!



Fredagen var jag som sagt i Billesholm, hos mormor och mamma. Mamma jobbade, och jag o mormor hade mystid med fika och gott framför Idolfinalen på tvn. Blev besviken, varit så grymt mycket snack om "Idol-Robin" och när jag väl fick höra han tyckte jag att han rent ut sagt var KASS. Amanda var en värdig vinnare. Dock har inte alla samma smak, och tur är väl det? :)
Åkte vidare hem till Staffanstorp i lördags eftermiddag. Om jag hade hemlängtan :love: Fast hände inte för mycket hemma iheller så jag kom i sängs redan vid 23, och somna snabbt därpå. Kiki var en runda i Staffanstorp. Höll ju nästan på att glömma det. Så det blev en runda till donken och jag fick min käre kaffelatte. Sådana saker uppskattas :)
Syster bjöd på kinamat inne i Lund. Idag igen, och det är gott för magen, hihi. Mötte upp Jennifer i Lund sedan mot Skurup. Sitter just nu på rummet och gör inte allt för mycket. Som vanligt. Väntar på att tvätten ska bli färdig som ligger i maskinen som ska in i torktummlaren. Sen är det natti för mig skulle jag tro. Ett besök i Malmö muske väntas imorgon. Och det är något jag inte är direkt pigg på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0