iiiiiiskallt



Ja ! Jag ligger fullt påklädd i sängen med både jacka, mössa och halsduk. Har precis varit ute och tagit mig ett bloss, och jag känner att om jag tar av mig ytterkläderna kommer jag bokstavligt talat att frysa ihjäl!
Ikväll har jag fått lite gjort. Varit på läxhjälp och röjt undan bland svenskan och historia. Har dock lite kvar i historia som jag tänkte göra om en stund inne på rummet, men jag överväger med att krypa under täcket och starka tvn och bara ligga där och ligga.
Har imorgon på mig oxå för på onsdag är det provdax. Och det ser vi inte alls fram emot. fick dock veta att jag klarade idrottsprovet oxå, eller det har jag kanske redan sagt ?!
Nej nu är det dags att stänga ner. För denna gången :)
Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0