Kaffebesök inatten ^

Jag låg fan ta mig och funderade igår! Efter att ha träffat T, insåg jag lite saker.
Vissa har ålder på papper. Tex 20. Men hell no att dom beter sig som det. Menar, finns dom som är yngre än 19-20 men e fan så mycket mognare. för att hålla på som vissa folk gör, e damn så barnsligt.
& måste tillägga; Jag är känslomässigt fri från honom nu.
Det kom jag oxå på inatt. Jag lärde känna fel person. & Nu kryper den riktiga fram.

Steen & Norre kom på kaffe inatt. Satt o snacka o lite sånt :)
 Aldrig har jag & Jennie städat så mycket, på så liten tid.HAHA!
tidigare på kvällen kom Lundgren, Alex & Steen. Så här har varit folk i stort sätt hela tiden denna helgen. Vilket är skönt, slippa vara ensam.

Idag kommer mamma hem från Billesholm. Kör där ifrån runt tre. Snart dax att börja städa lite i lägenheten. Diska, ta ut soperna, och lite sånt kan behövas.

Skriver kanske nått inlägg ti sen  :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0