Nationella 2.

Bloggdax!  Igen.
Denna veckan, eller det lilla som gått utav veckan har jag ite hunnit skriva. eller rättare sagt tänkt på att skriva här i bloggen.
Istället har tiden gått åt att plugga. Det vill säga pluggat matte inför nationella provet. Dax för sånt nu.
Denna veckan har vi haft ett nationella. & Det var i Svenska. Del 1 gick hyfsat bra, hoppas jag åtminstonde, och idag har vi del prov 2. Vilket jag är lite smånervös inför.
Har svårast med matten, därför får plugg-tiden gå åt matten, måste verkligen bli godkänd.

Jag håller på att blo blond... Igen. Iknow, sliter på håret satan! Men lite ägg & olivolja fixar allt. HA!
Just nu sitter jag och väntar på att hanna ska höra av sig så att jag kan möta henne på Ica. Nu är det hennes tur att blondera sig.
Jag ska även tänka på att gå inom banken och beställa ett nytt kort. Mitt gamla funkar inte inne på ica. Konstigt nog.

Glömde säga. Jag skolkar inte. Jag börjar faktiskt klockan 13.00 & då e det dax för det andra nationella i svenska :)
nu ska jag klä på mig och göra nytta.
puss&Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0