Vila i frid

Varit hemma från skolan idag. För att ha en dag att bara ta det lugnt efter igår.
Vi, jag & Alex kom på att igår var min otursdag, som har hållt i sig till idag! Först och främst var det olyckan. Innan det, innan vi gick ut igår skulle jag in i garderoben för att ta min vinterjacka. Javisst så ramlar jag rakt över dammsugaren som låg framför ingången med ena handen höjd precis som stålmannen! Snacka om att Lundgren och Alex fick sig ett skratt. Skulle även gå in i badrummet igår och gick rätt in i dörrkanten.
Inte nog med det. Jag skulle öppna frysen som är precis under kylskåpet för att ta ut kött. Tar fel handtag och drar upp dörren rakt i huvudet på mig själv. Skulle även ta ett glas vatten och slog i huvudet i köks skåpen ovanför vasken. Så vila i frid mina små hjärnceller. Tror inte att jag har speciellt många kvar!

Alex och Michelle har varit här hemma ikväll. Michelle hjälpte mig som vanligt med designen. Tack för att hon finns♥
Alex har varit glasögon modell. & Även lekt feminin. & Han lyckades!



Alex skulle prata med tjejröst. Men lyckades dock inte ;)



Glasögon modell! HAH



& Alex som glasögon modell och lite feminin på köpet :)

När jag endå håller på att skriva så vill jag tacka ALLA för sin omtanke. Uppskattas verkligen. & nu vet jag vem som bryr sig och inte bryr sig. Vilka jag ska ställa upp för och inte. Kärlek till er alla.

Kommentarer
Postat av: kerstin

ja,du marina det kan inte vara så lätt att vara så klantig.Och hjärncellerna är slut hur ska detta året sluta.men du e en jätte go tjej ändå,fast det är nån som inte fattar vad(hon,han,dom)går miste om att inte bryr sig om dej.

2011-02-14 @ 23:39:35
Postat av: Marinah

Tack så mycket !

Han är död i mina ögon. Och hon med för den delen. Don´t give a damn. Gris farmen på 24 B :)

2011-02-15 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0