håller kväll.

Vilket jag gjort sdan jag vaknat i stort sätt.
Bara tagit en lugn dag, med dusch och familjemys. ♥

Marie&Tony är iväg och jobbar, kvar hemma är lillkusinen, mamma & jag.
Stoffi sitter vid ena datan med sitt spel, mamma i soffan och jag här.
 Sitter och lyssnar på gamla/nya låtar. Mmh, väcker dock minnen.
Perstorps-minnen tillsammans med Ankan, och en massa andra. såå otroligt saknat. Men den goa tösen kommer ner någon gång under henes semester, och det är efterlängtat.
Minns kvällarna då vi smet ut ifrån husvagnen, gick på fester, gjorde allt vi inte skulle. Alla bråk, me lika förbannat blev vi sams igen. Sssch! Nu kom sanningen fram om vad vi höll på med, det som skulle vara vår hemlighet. hihi :)
& fy vad jag saknar D. Min fosterbror jag hade. Världens underbaraste. Tappade dock kontakten ett tag, men den är återfunnen igen. LOVE ON THAT!

nu ska jag fortsätta med något annat ovettigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0