we rock!

Vaknade tidigt idag för en gångs skull.
Redan 10.30!
Gick och la mig tidigt med igår för en gångs skull, redan kl 00.00 låg jag i sängen efter en härlig kväll hos Kusinernas kusiner (något i den stilen) :)

Åkte till Jula med Marie och hennes far, för lite handlande. Fick två wonderbaums av Marie,
  MED SIMPSONS FIGURER PÅ!. Tack & lovejo♥
Även varit hos mormor en stund, & hon bjöd på mat. Hemma lagad potatismos och stekt korv. G U T T.
Sen blev det grillad korv me bröd här hemma senare på kvällen.
Åkte en runda till Elise och hennes familj för att lämna två små ungar :))
& om jag och Marie varit duktiga idag?!
 Tränat en stor del av kvällen med att köra Fitness på Xbox sak! Över fräckt. Man ser sig själv på Tv:n . AWSOME! Känner mig lite småseg i kroppen. Stolt över mig själv, hihi
We rock this!
& måste också tillägga att jag är jävligt glad över att Big Brother är slut på tv:n nu. Slippa läsa om möget på facebook. Helt ärligt, massa olika pack instängda i ett hus. Wtf är det roliga i det hela, mer än att se när folk gör bort sig. Säger bara SUCK.

Inte fått iordning i rummet än heller för den delen. Saker och ting står i mitten av rummet, kläder lite överallt osv. Men tänkte lägga in bilder så fort det är ordning och reda där uppe. Ska hämta lite möbler från staffanstorp också är det tänkt.
Men ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0