bla ha

Städkontrollen gick igenom. Godkänd igen, som alla gånger förr ;)
Inte gjort för mycket alls ikväll. Slängt in tvätt och torktummlat. Varit på cylindern, druckit kaffe och umgåtts med folk. Stort sätt samma gamla vanliga.
Även tagit mig tid att plugga idag, eller rättare sagt nu ikväll. Nästa vecka väntar ett prov på medeltiden, och jag har bestämt mig för att klara detta. Bättre att börja i tid än försent. Fick även veta att JAG blev godkäns på idrottsprovet. VAD I HELVETE? :)
Jag som inte kan ett skit om idrotts teori os ^^
På måndag, eller inte denna som kommer, men nästa ska vi i klassen till malmö och besöka Moskén. Fan och skit och helvete. Jag är inte intresserad av sånt? Och vad har jag för nytta av det när jag ska köra lastbil?! Menmen, sånt ska man väl oxå vara med om. Någon gång i livet.
& fyfan vad jag blir knäpp! Mitt pass är borta. Leta igenom rummet en extragång, men hittar det inte någonstans, kollat bland kläder, i alla väskor, ringt till pappa och frågat om han sett det, men näääe! Jag blir toss.
Får la ta och beställa ett nytt. -.-'
 har börjat tro att detta internat är mer som en förskola. Eller något i den stilen.
Sitter och pluggar, och från korridoren hör jag ordet "rövhål" drygt 25 ggr minst på en kvart! Om jag blev irriterad. Och inte nog med det, någon dryg jävel sparkar på dörren tre fkn gånger. öppnar jag inte första lär jag väl inte öppna dom tre andra ggr heller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0