kladd.

Jag måste skriva av mig. & Detta kommer nog bli mitt mest ärliga och onödiga inlägg. Så vill ni inte slösa bort er tid så sluta läs HÄR!

Som de flesta som läst min blogg vet, så har jag haft till det från och till med en kille här på skolan. Dock ledde det inte till förhållande, däremot KK. Eller. Han hade mig till att knulla när han var kåt. (förlåt mitt språk).
Vi sa upp kontakten, eller rättare sagt jag fick nog och sa ifrån så vi slutade prata under någon månad. Men för någon dag sedan fick vi upp kontakten igen.
Han sa att han var villig att göra sexuella saker tillsammans med mig, fast han hade förhållande med en annan tjej nu på skolan. Han sa även att hans hjärta "banka" för mig och att han fått tillbaka sina känslor för mig osv. Dock sa han samma saker så att mina vänner hörde, och även till min syster.
Jag fick mig en tankeställare. Jag vill inte förstöra det jag har nu med en annan. Det jag har nu, är något som inte går att byta ut mot något i hela världen. Killen jag träffar nu, har jag träffat från och till i nått år. & han får mig att må bra. han får mig alltid att skratta. & Ja. JAg är kär i han.
Jag bytar inte ut något gamalt SKIT mot något så bra.
Tack mitt hjärta för att du finns! :love:



Kommentarer
Postat av: nickie

vem är killen du är på g me nu då?:)

2011-11-17 @ 18:25:40
Postat av: Marinah

Mahaha. Lite nyfiken ? :) :love:

2011-11-17 @ 23:06:49
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0