På G.

Rensat ut garderoben på kläder som ska tas hem, lagt fram busskort, städat av i rummet, borstat tänderna och tvättat av och smörjt in ansiktet. Så nu är jag redo att krypa ner i sängen vilken sekund som helst, och redo att åka hem så fort skolan slutat i morgon.
Sitter just nu och tittar på Fråga Olle dokumentären, kan inte säga något annat än att det programet är så jävla ball!
Denna dagen har sett ut som alla andra. Började redan inatt, (eftersom klockan var över 00.00).
Kollade skräckfilm hos Åke och Emil på deras rum, tillsammans med Jennie, Felicia och Alex. Slutade med att vi tramsa runder på bikupan, innan jag sjönk ner i sängen runt 01.30 och somna som ett litet barn innan klockan ringde igen 07.45, och det var bara att dra sig ur sängen och på med kläderna o iväg till dagens första lektion. Sen var hela rulliansen igång. Slutade igen vid 14.25, eller om det var 15.25, kommer inte riktigt ihåg?
Sängen en timme och sedan middag. Efter det har man bara drivit runder och flutit med på skolan fram till nu. Känner mig extremt trött, och har sån sjuk hemlängtan.
& jag måste tillägga att jag inte har träffat mitt hjärta på typ 2 veckor, men det känns som en miljon flera hundra tusen år, och jag saknar honom som bara den! Love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0