Helgen i kort.

Varit i Staffanstorp i helgen. En natt i Jennies nya lägenhet, en natt hos pappa. & som det ser ut nu, spenderar jag helgerna framöver i Staffanstorp hos pappa, dit jag ska flytta igen.
Som jag skrivit tidigare har mammas lägenhet på åkershus varit uthyrd i andrahand till två tjejer H & E, men även min syster har bott kvar där. Nu när mamma sa upp lägenheten, lämna H och E kvar skit. Och då menar jag skiten. Allt var tömt. Även saker som var mammas var totalt borta. Allt utom flera veckors sopor, damm och skit efter djuren. SVIN! Här har mamma ställt upp med lägenhet och ni lämnar smutsen kvar. Dom sjunker så lågt, att dom sätter igång värmeelement på full speed (ett element som drar 1500kr/månaden), tömmer brandsläckaren, och låter uterummet stå olåst och öppet. Dragit ut boxarna ur frysen och låtit frysen isa igen. Tömt alla torrvaror. Jag menar.. Vad är det för stil?!
Bortsett från dessa IDIOTER, så har helgen varit toppen. Träffa min underbara vän i fredags, spendera stort sett halva kvällen med honom :love: Var på puben en runda med en massa trevligt folk och träffa vännerna. Lördagen var myskväll i systers lägenhet med gott att dricka och pizza. Spendera som sagt natten hos pappa och Eva lördag till söndag. (idag). Blev bjuden på mat hos pappa och Eva fredags och idag. Riktigt mysig helg.
Även flyttat möbler från mammas lägenhet till Jennie, och haft en massa småplock och städande.
Mamma var även nere i Staffanstorp, men bara från Fredag till Lördag. Kunde stannat hela helgen, men inte det inte :) Kommer fler tillfällen. Kommer ju inte bli så mycket träffande av henne framöver vilket jag tycker är lite synd. Min fina mamma. & min fina pappa . kärlek.

Nu är jag tillbaka i Skurup igen. Tog bussen tillsammans med Alex in till Lund där vi mötte upp Jennifer.
Tänkte vara extra snäll o möta upp henne på samma perong som hennes tåg kom in på. Så vi gick och satte oss på perong 4. men ja men visst var det fel. Tåget hon kom med kom från Göteborg, och perongen vi satt på avgick tåget mot Göteborg. Fick inte riktigt ihop detta, och såg sedan att hon kom på perong 1. Så går det när jag ska vara sådär lite extra snäll. Haha. Tror jag måste kolla upp saker lite närmre innan jag gör mina små planeringar ;)
Nu har jag placerat mig i sängen, efter en lång promenad från tågstationen till skolan tillsammans med Alex och Jennifer. Allihopa hade tung packning, så vi tog oss en kundvagn, och så här snyggt såg det ut när Jennifer körde ;

Haha, riktig Söte-Göte.
Har även fått undanplockat nått sådär på rummet. och nu är det dags att hänga upp sista wonderbaumen med.

& såhär snygg var jag i min, eller rättare sagt Bills rånarluva;



Mer lik ett hukle/burka-fall än rånare dock ;)

Imorgon gäller det. Börjar enu en gång på diet, och dax för sluta röka. Eller ett försök till av alla andra 457856486 försök. Men förr eller senare lyckas jag. Right?
Nu ska jag krypa ner, och titta en stund på tv. Innan jag slocknar totalt.
Go´natt fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0