dag fem – en låt som får mig att gråta .



Måste nog vara denna.
Bara texten " What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone"
Är så otroligt klockren, och stämmer verkligen. & helst som läget är nu.
Glömma & komma över .

men även denna låten;




Texten är otroligt känslig. Eller åtminstone för mig. Tänker på min älskade farmor som gick bort förra sommaren. (vila i frid♥)

Kom till skolan idag. Eller igår blir det ju rättare sagt. Denna helgen som varit spendera jag hos familjen hemma i Billesholm. Varit på fest med Erika, och haft kalas för mina småkusiner.
Satt och lekte med minstingen idag. Han springer mot mig så jag faller bak. och så här löd konversationen;
Jag : Du är galen Christoffer!
Stoffe; Jag är galen i dig. OCh du är galen i mig.
Lät så förbannat gulligt! Han är för söt min ängel. ♥

Packade ner mina wonderbaums, och belysning med olika lampfärger. Allt har blivit upphängt, så nu känns det lite mer som hemma. Di e najs!
Nu e det läggdags.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0