Detta kallar jag inte respekt.

Så vitt jag vet så ska man inte svika ett förtroende. Eller hur?
Nu ligger det till så här att min mamma befinner sig för tillfället i Billesholm. & lägenheten i Staffanstorp tillhör under tiden min syster. Eftersom Jennie inte ville bo där helt ensam i en stor trea (vilket jag förstår) bjöd hon in en tjejkompis till att bo där. Den här tjejen bor nu med i lägenheten stort sätt själv, eftersom Jennie bor på internatet i Skurup. Den här tjejen H, har i sin tur bjudit in en annan till att bo i denna lägenheten. Så nu är de helt plötsligt tre i lägenheten. Plus H´s mamma!
Så nu är de alltså tre i lägenheten, plus Jennie, och plus mig om jag skulle få för mig att åka ner till Staffanstorp över en helg. Så 5 st i en trea. Men. Nu är det dethär med förtroende. Villkåren har varit att det ska hållas snyggt och fint, och visa varandra respekt. Inga fester mitt i veckan, inget högljutt liv mitt i veckan och ta hänsyn till övriga grannar som bor i övriga huset. Dock har inte detta hållt.
Gång på gång hör man att där springer skumt folk mitt i nätterna, höga röster även mitt i natten, skitit, stökigt och mat i exakt hela lägenheten! De glömmer att det inte är DERAS lägenhet utan Jennies och mammas.
Håller inte koll på hunden, som springer lös ute på gården, och springer dessutom och skiter i andras trädgårdar. FÖR FAN!
H tror nu helt enkelt att det är hon som har ansvar. Börjat måla om i lägenheten utan någons tillåtelse. Har du glömt att det är mamma som strår på den, eller skiter du rent av i vilket?
DAMN jag blir så arg.
& Jennie som inte ens hittar sina egna saker i sitt eget hem, som behöver fråga om vart allt är någonstans.. Ge er.
& det har även förekommit knark bland folket som bor där. Men hallå.  haha kommer på mig själv nu att inte bli för arg. Men kan inte låta bli. Har man gett ett förtroende till någon så ska man hålla det. Något dom inte tänker på är att det är mamma som får klagomålen, det är hon som får ta all skit. Jag personligen tycker att det är extremt äcklig stil.

nej nu ska jag fördriva tiden åt något lite extra roligt än att lägga ner energi på dom.
Seyah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0