Tidig morgon.

Go'morgon!
Blev en tidig uppstigning för att min lille kusin och morbror kom upp. Redan lite över tio :o
Så jag är duktig. Gick ut en runda med hunden, och lillen följde med. Vi gick ner till "skate-parken" och lillen sprang upp för ramperna och åkte på rumpan ner. När han är färdig ställer han sig framför mig med armarna i kors och säger " Detta var en jobbig promenad". Han är bara för söt! :love:
Sitter just nu och tittar på 16 an pregnant, äter en macka och dricker en kopp kaffe. Riktig mystid med mig själv.

Tillbaka till skolan i morgon, och det är gutt. Men har ett stort problem.. Inga pengar, vilket betyder inga cigg, vilket i sin tur betyder ledsen Marinah :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0