gym igen ;)

Gissa vem som ligger utslagen i sängen med  en data i knät? Jo jag.
Idag gjorde jag något vettigt för mina pengar. Jag har köpt mig ett gymkort som varar i ett år, och även idag tog jag ett träningspass på en timme. Och jag känner redan nu hur träningsvärken kommer smygaande. MIN BUG!¨Denna gången ska jag försöka bruka lika stort allvar som sist. Dock kan jag bara träna i Staffanstorp på helger och lov, då jg bor i Skurup på veckorna. Kan knappt bärga mig tills jag får se resultat. Kanske har man den kroppen till sommaren då man slipper skämmas? Man kan ju inget annat än att hoppas ;)
För örigt har dagen varit sig lik . Sov dock till klockan 14, och strax därefter kom pappa och hans dama hem och tog en fika. Och sedan försvann de igen. Lite nytta har jag gjort med. Slängde in en tvätt i maksinen så tvättkorgen står tom igen. duktiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0