bra slut.

Fick avsluta tidigare inlägg kanske så hastigt eftersom kiki ringde och sa att hon stod på parkeringen. & så lullade jag ut där i mina fina rosa fluffiga morgontofflor.
Körde ner till byn för att jag behövde cigg och snus, sedan vidare mot Staffanstorp, men innan det en runda inom Bara, hem till Kikis mormor för att ta en fika. Sikken söt tanta! & innan vi stack till hennes kusin för att kolla igenom bilen innan besiktningen stannade vi på City Gross. & gissa vad jag handla? HAHA ENU TVÅ BLEKNINGSFÄRGER! Fuck jag kommer tappa mitt hår om jag inte lägger av att färga det som jag gör. På hemvägen blev det snabbmat eftersom jag missa middagen på skolan. Donken, snabbt, gott och enkelt. & en latte på det. Den stora latten var verkligen pricken över i:et, gjorde helt enkelt min dag :)

Nu har kiki precis kört hem. Och för en gångs skull lägger jag mig hyfsat tidigt. Hoppas bara på att somna snabbt oxå för den delen.

Kommentarer
Postat av: L i i i O

Snygg blogg (:

2012-02-29 @ 23:07:31
URL: http://liiio.webblogg.se/
Postat av: Marinah

Tack så mycket ! :)

2012-03-04 @ 21:01:59
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0