Lov - igen.

Usch ja. Klockan är 22.46 & jag är verkligen slut körd! Är så trött att ögonen knappt orkar hålla sig öppna. Men ska tvinga mig till att skriva ett inlägg innan läggdax. Efter en hel dfags tjat har jag äntligen fått tag i den förbannade tvättnycklen till tvättstugan. Ett helt boende och en tvättstuga att dela på. Inte okej... inte okej.
Torsdag idag. Fredag om någon timme. & sedan en veckas lov på det. Kan inte sägga att det är något jag hurrar över eller direkt ser fram emot. Jag vill inte ens hem!
Inte okej att känna så här. Fast just nu känns ingenting okej. Vill bara dra täcket över huvudet och somna om och vakna när allt är löst. Eller just nu skulle jag behövt en dos av älskling, för det är en människa som vet hur han får mig att le. Nä men om jah skulle ta coh säda av rummet. Så jag slipper det i morgon. (har dock om tid innan pappa kommer och hämtar mig men för att kunna sova några extratimmar imorgon kan jag lika bra städa nu. Latmasken här!)
Ingenting planerat under lovet. Så funderar på att be mamma hämta mig i veckan, så jag kan tillbringa lite tid i Billesholm. Saknar dom, ALLIHOPA där uppe faktiskt. Saknar min lilla prins så otroligt mycket oxå. Gör ont att tänka på att det inte är som förr. FUCK att det skulle bli såhär. Menmen..
Ska jallafall sova hos älskling i helgen. Längtar som ett litet barn tills jag får attackera han med pussar! ♥

Ne nu ska jag ta och asa mig ner i källaren igen. Slänga in tvätten i torktummlaren sen direkt upp och lägga mig. Sova, åååååh sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0