puss

Bra morgon. Underbar morgon!
Nog för att jag blev väckt 10 utav pappa och Eva, så är det en underbar lördag. Gick upp och koka kaffe åt oss tre, även jag kan vara en bra dotter! Lite prat och fyllt i papper innan dom åkte igen. Klädde på mig, prata med Bengt och varit ute och promenerat i 30 minuter i detta skönsköna väder! Träffade på kusinerna på vägen hem, men följde med dom ner till byn en runda. Jag är duktig när jag väl vill. men nu har jag intagit soffläge, med Johnny Cosy på radion, och håller på att tina upp :')
Gårdagen var oxå bäst! Tillbringa en del av kvällen tillsammans med Emelie, Veronica och Uffe. & jag blev ögonvittne till en förlovning. Grattis till Veronica och Uffe ♥
Sen kom min fina pojkvän och hämtade upp mig, så resten av kvällen tillbringa jag i Dalby. & jag fick pussa en massa på älskling så jag är nöjd. Jätte nöjd :-*

får se vad denna kväll har att erbjuda. Alltid händer det något .




- Älskling. Du är hela min värld, & så mycket mer. Jag tycker om dig oändligt mycket!
Nu & för lång tid framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0