Helgen i kort.

Tillbaka till internatet. PRecis kommit innanför dörren och packat upp det viktigaste : Data, data laddare och mobil laddaren. Kopplat in datan, och högtalarna, så musiken är igång och jag är på något sådär bra humör faktiskt.
Middag hemma hos pappa innan vi åkte. Köttbullar,potatis och brunsås. Gick ner åtminstone. Denna morgon har jag varit duktig! Gick och hämta cigg hos bästa Fia. Och sedan gav jag mig ut på en promenad i 30 minuter. Ute i snövädret. Så mysigt. Hade som tur sällskap i telefonen, så jag slapp gå själv. Man har väl bra vänner ; ) Om jag bara kunde vara så duktig varje morgon ^^. 
Lagom sleden dag idag. Lagom sömn den gångna natten. Stog framför speglen i badrummet, skulle borsta tänderna. Öppnar skåpet, står och tittar in för att hitta tandkrämen, fick tag på pappas idomin salva, och fick det på tandborsten. Trött? Eeh ja. Får skylla på att tuberna ser ju nästan lika dana ut. Gick jallafall och la mig efter det. och klockan var nog inte mer än 20.30 när jag kom i säng. Somna som ett litet barn och vaknar av att älskling ringer runt 02. och vaknar igen denna morgon vid 10 av att pappa kommer hem. Den människan har ju inte fått lära sig att vara tystlåten när folk sover -.-'
Men för övrigt har denna helg varit en kanon helg! Fredagskväll spendera jag med bill, Lina och Jennie. Mys och pizza framför tvn. Och sedan senare på natten spendera jag med Matte och andra. & natten hemma hos finaste. Så jag ska inte klaga. För jag har det bra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0