diet beroende

Har blivit helt beroende av olika dieter. Testar den ena efter den andra.
Gick på LCHF ett tag, den var effektiv, men jäv*igt enformig. Testa Nutrilett, fick höra så mycket bra om den, men inte min stil att enbart dricka pulver blandat med vatten, och så bra som alla sa att den skulle vara tycker jag inte att den är. Men nu har jag och mamma gått på det här med att äta soppa i en vecka. Började idag och får se hur den går. Sägs att man ska kunna gå ner 4,5-7 kg på en vecka ? Vet dock inte om jag kan tro på det. Men vi får se.
Och när man går på den här sopp dieten, får man inte äta något annat än själva soppan då( självklarhet ) och grönsaker samt frukt. Så nu ikväll sitter jag och gottar mig med en skål vindruvor. Lite mys i min ensamhet medans mamma jobbar. Har ju tvn som sällskap. & känns som jag kan tablån utantill nu med allt tv tittande om kvällarna.

Hade besök av S innan mamma skulle iväg till jobb. Ja eftersom det var S som skulle köra henne. Lite kaffe och snackande. Inte helt fel kan jag tycka. & måste tillägga lite diskret såhär att det är min 3 dag som rökfri. Klappar mig själv på axlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0