Fick ett tips om ett inlägg.

Postat av: Anonym   
Kan du inte lägga in bilder på dina tatueringar? och piercingar? och berätta varför du just valde och göra det du gjort.
Denna kommentar upptäckte jag igårkväll ifrån ett äldre inlägg. Men eftersom jag inte använt bloggen på länge så har jag inte sett den förren nu. & det är klart jag kan berätta om det!
 

Denna tatuering har jag inen förklaring till att jag gjorde. Den symboliserar inget speciellt, mer än att en killkompis ville fördriva tiden, & jag ställde upp som tatuerings offer ;)
 
Denna var nog mest en kul grej. Gjorde den själv ( & det syns verkligen! ) och A:et står självklart för Andreas. Tänkte först skriva hela namnet, men vilket jag en dag skulle ångrat om det tar slut mellan oss. Symbol för kärlek kanske?
Den är oxå hemma gjord, vilket oxå syns. Men min syster som gjort den, och självklart står den för min syster Jennie. Ville ha något hon gjort, eftersom hon är en del av mitt liv och ingen som kommer att lämna mig <3
 
& mina piercingar.
Kanske inte den bästa bilden, HAHA! Men har i underläppen och överläppen. Varför jag gjorde det är väl mest för att jag tycker att det är snyggt. Hört många kommentarer om att det är fult att ha massa "skit" i ansiktet, men det är jag som har det och därmed jag som ska trivas. Don´t give a shit om vad andra tycker.
Har även piercing i näsan,tungan,navlen och bröstvårtan. Men inget jag har bilder på och därför inget jag kan visa.
 
tycker att det är skitkul med kommentarer. Så fortsätt kommentera helt enkelt ;)
Vill ni veta/läsa om något spec, något som ger er intresse så kom med förslag vet jag! ('=
 
Dagen för övrigt har varit otroligt mysig. Satte klockan på ringning redan 10 i morse för att komma upp i tid och möta mormor uppe vid affären för att sedan klippa oss. & fyfan vad snygga vi är nu ;)
Köpte med oss fika och gick sedan ner till mamma och tog en kopp kaffe och kakor. Åt middag och satt och småprata tillsammans och följde sedan mormor hem igen. Tack för att du betala klippningen. Jag älskar dig mormor !

Kommentarer
Postat av: anonym

vilken var din fösta sexuella upplevelse?

2012-07-19 @ 16:06:08
Postat av: Marinah

& det tänker jag dock verkligen inte ta upp här.

2012-07-19 @ 17:11:19
Postat av: Bella

Fina tatueringar! Gjorde det ont att göra piercingarna? :)

2012-07-20 @ 15:06:39
URL: http://nattstad.se/B3lla
Postat av: Marinah

Tack så mycket! :)
Den enda piercing som JAG tyckte gjorde ont var i bröstvårtan. Dom andra var inte så farliga faktiskt :)

2012-07-20 @ 15:28:33
URL: http://diebythegun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0