..

Blivit lite uppdatering i ihelgen, enbart för att jag inte haft något att skriva om. Menar, vad händer i Billesholm egentligen?
Just nu sitter jag jallafall i köket, med en macka och glas oboy o uppdaterar denna blogg. Mormor kollar på tv och mamma har gått och lagt sig. Vilken rolig lördag va? Vad har jag då gjort under dagen? Absolut ingenting. Inte ens varit utanför dörren tänkte jag säga, men det har hon visst. & har även läst på provet inför nästa vecka. Jag hoppas över allt annat att jag slipper en sån här jävla lördag en gång till. Missade till och med motormässan. Inte besviken endå för folk som varit där värka inte så extremt roade.
nä nu ska jag göra lite nytta. Gå och borsta bissingarna sen lägga mig och sakna ihäl mig efter min fina påg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0