Sprägning på G.

USCH!
just nu ligger jag inne med världens huvudverk. Gårdagen var hemsk. Kunde inte ens titta på mobilen utan att det känndes som om huvudet skulle explodera på mig. & så klart har det suttit i till idag. Vad förväntar man sig liksom? ;')
Så jag gick till rummet redan efter lunch. För att vara med på någon jävla idrott med ett huvud som känns som 651867 kg tänker jag då inte vara. Hade jag inte tänkt vara i vilket fall som helst så det kvittar. Men nu fick jag åtminstone en anledning till att slippa undan. Ni förstår... IDrott är verkligen inte mitt starka ämne. MEN, jag var faktiskt med igår. Den lilla idrottslektion vi fick innan min lille vän fick åka med ambulansen in till akuten efter att fått knäskålen ur led tre cm. Stackars E ♥
Nä nu ska jag inte plåga mig själv här framför längre. Dax att vila. Eller städa. Nej vila står högst upp på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0