fläskläpp och bultande tå.

Vaknar med bultande och svullen tå, och en rejäl fläskläpp. Jag måste haft det jävligt roligt igår. Vilket jag hade!
Törringe blev kanon. Vi anlände runt 20.30 och blev insläppta ca 21. Letade direkt upp baren och beställde en stor stark. Och där börja kvällen ordentligt på Törringelund med dans till Lasse Stefanz. Träffade massa fina vänner, som blev en stor räddning under kvällen. Jag dansa, kan ni tänka er!? Jag dansade verkligen. Och det gick ann. Så dåligt var det inte, om jag får säga det själv. Det blev en billig kväll, 200 inträde, 120 på dricka som jag betalde själv, resten blev jag bjuden på. Bra att vara frunntimmer i högklackat ibland ;)
allt har sina fördelar som nackdelar. Blev trampad x antal gånger på tårna under danserna, (trodde det var tjejens uppgift att trampa pågarna på tårna) därav en svullen tå. Skulle bli bjuden på öäl igår, killen räckte fram flaskan mot min mun, missa avståndet och rätt på läppen, därav fläskläpp. HAHA!
Kom inte i säng förren 06.30 så jag är duktigt trött nu, och förstår egentligen inte vad jag gör uppe här och nu. Förstår inte varför jag sitter med datan i knät framför tvn när jag borde ligga och sova. Lägga sig i tid idag så jag har energi och ork till praktiken imorgon. Vill inte :/
 
Nej, starta en kanna kaffe och  sedan hoppa in i duschen i ett försök att bli människa igen. mår som man förtjänar. Som man bäddar får man ligga. Inte så man brukar säga? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0